סוסים | Susim

Susim logo


רכיבה על סוסים רומנטית – טיול זוגי שווה

דמיינו לכם את הסצנה הבאה: אתם דוהרים על סוס אצילי ויפה מול גלי הים, נוף מדברי או חורשה קסומה, יחד עם אהוב לבכם. שקט ושלווה עוטפים אתכם, ואחרי כשעה של רכיבה אתם מחליטים לעצור. אתם יורדים מהסוס, פורשים על הקרקע שמיכה ונהנים מפיקניק מפנק של גבינות, שוקולד ויין. לאחר שאתם מתנשקים ונהנים מהאווירה הרומנטית, אתם חוזרים לרכיבה נוספת, מהנה וכייפית מאין כמוה.

מה יש לכם להפסיד?

אם אתם רוצים להגשים את הפנטזיה הזו, אתם מוזמנים להגיע לאחת מחוות הסוסים הפזורות ברחבי הארץ ולצאת לטיול רכיבה זוגית על סוסים. הנה לפניכם כמה מחוות הסוסים המציעות לכם טיולי רכיבה על סוסים רומנטית.

טיולי רכיבה רומנטיים בצפון

חווה באהבה

במושב עופר סמוך לחיפה, ממוקמת לה חווה באהבה. החווה מציעה טיול רכיבה רומנטי המשלב ארוחה מפנקת של גבינות ויין. הרכיבה מתבצעת בליווי של המורה המוסמך, אסף פרנס, שיעניק לכם מהידע שלו על הטבע וההיסטוריה באזור. מסלול הרכיבה עובר בחוף הים, למרגלות הר הכרמל, בשדות, בעמקים ובנחלים. 

מחיר:
טיול רכיבה זוגית של שעה – 120 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעתיים -200 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שלוש שעות הכולל עצירה לארוחה -650 שקלים.

כתובת:
 מושב עופר, חוף הכרמל

שעות פעילות: 
ראשון-שבת 08:00-20:00

טלפון: 072-3972264

חוות דור

מצפון לקיסריה ומדרום לעתלית, ממוקמת לה חוות דור המציעה רכיבה על סוסים רומנטית במיוחד. הרכיבה מתבצעת באחת מרצועות החוף היפה ביותר בישראל – חוף דור הבונים, ובמהלך הטיול הזוגי תוכלו לחזות באיים מרהיבים, בריכות דגים, מפרצים, תצורות סלע יוצאות דופן ולצפות בציפורים מתעופפות להן. ניתן לצאת לטיול רכיבה זוגי לאורך כל היום – בשעת הזריחה, בשעת השקיעה ובלילה, ולשלב ארוחה טעימה עם מגוון מטעמים על חוף הים.

מחיר: טיול רכיבה זוגית של שעה – 400 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעה וחצי – 600 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעה בשילוב עצירה של שעה לארוחת גבינות ויין – 690 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעה בשילוב עצירה של שעה לפיקניק עם פלטת אבטיח, ענבים ויין – 600 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעה בשילוב עצירה של שעה לארוחת דגים/סטייק ויין – 990 שקלים. רכיבת לילה בתוספת 200 שקלים. מדורה בחוף בתוספת 85 שקלים. כתובת אש ענקית בתוספת 1000 שקלים.

כתובת: 
דור גור, 30820

שעות פעילות:
 ראשון-שבת 08:00-21:00

טלפון:
 054-3544325

>> לרשימה המלאה של חוות סוסים בצפון לחצו כאן

טיולי רכיבה רומנטיים במרכז

חוות המאלף

חוות המאלף הממוקמת במושב משמר איילון, מזמינה אתכם לטיול רכיבה זוגי ורומנטי מול שדות מוריקים ונוף יפהפה, קסום ושלו. המקום מנוהל על ידי אנשי מקצוע ותיקים בתחום, שיעניקו לכם ביטחון רב גם אם אין לכם ניסיון קודם ברכיבה על סוסים. בקיץ תוכלו לשלב את הרכיבה עם פיקניק הכולל פירות ומשקה קר, ובחורף תתפנקו בקפה ושוקולד.

מחיר:
 טיול רכיבה זוגית של שעה -130 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעה וחצי כולל עצירה קצרה למשקה וקינוח – 380 שקלים. טיול רכיבה זוגית של שעתיים כולל עצירה קצרה למשקה וקינוח – 490 שקלים.

כתובת:
 משמר איילון

שעות פעילות
: שני-חמישי 09:00-20:00, שישי – 08:00-16:00, שבת -09:00-18:00

טלפון: 
076-5441142, 054-4335119


חוות הקקטוס

5 דקות נסיעה בלבד מנתניה, ממוקמת לה חוות הקקטוס. החווה מציעה טיולי רכיבה רומנטית לאורך חוף הים אל מול נופים מהפנטים של שמורת טבע תל גדור הסמוכה. לאחר שתיהנו מהרכיבה על הסוסים, המדריך יפרוש על החול הרך שמיכה, בקבוק יין, שוקולדים ופירות טריים להנאתכם.

מחיר:
 טיול רכיבה זוגית של שעה וחצי כולל פינוקים – 550 שקלים.

כתובת
:מכמורת

שעות פעילות:
 ראשון-שבת 08:00-18:00

טלפון:
 050-6999000

>> לרשימה המלאה של חוות סוסים במרכז לחצו כאן

טיולי רכיבה רומנטיים בדרום

חוות הסוסים קליה

בקיבוץ קליה שבצפון ים המלח תמצאו את חוות הסוסים קליה. החווה מנוהלת על ידי איציק חנוכה, שנדמה כאילו נשלף ממערבון. החווה מזכירה את המערב הפרוע, ויחד עם זאת מציעה טיולי רכיבה שקטים ללא הפרעה. בטיול תחוו את הנוף המרהיב של הערבה, תגיעו לתצפית במצוק העתקים ותלמדו על ההיסטוריה והגיאוגרפיה של האזור הקסום הזה. טיול הרכיבה הזוגי מתקיים על רקע השקיעה או באורו של הירח, וניתן לשלב ארוחה רומנטית מול מדורה.

מחיר:
 טיול רכיבה זוגית של שעתיים – 200 שקלים.

כתובת
: קיבוץ קליה

שעות פעילות:
 החווה פעילה 7 ימים בשבוע בתיאום מראש בלבד.

טלפון: 
054-4876336 

חוות הרועים

אין ספק שהשילוב בין סוסים לאזור המדברי של הדרום יעניק לכם חוויה יוצאת דופן. חוות הרועים, הממוקמת במושב שדה משה ליד העיר קריית גת שבדרום הארץ, מציעה לכם טיולי רכיבה על סוסים לזוגות בשטחים הפתוחים והשלווים שליד החווה. 

מחיר: טיול רכיבה זוגית לשעה – 300 שקלים.

כתובת:
 מושב שדה משה

שעות פעילות: החווה פעילה 6 ימים בשבוע בתיאום מראש בלבד.

טלפון: 052-5092907/1

>> לרשימה המלאה של חוות סוסים בדרום לחצו כאן

מה צריך לדעת על טיול רכיבה רומנטי על סוסים?

טיול רכיבה רומנטי על סוסים מתאים לכל אחד ואחת, וגם אם אין לכם שום ניסיון קודם ברכיבה על סוסים תוכלו לצאת לטיול רכיבה זוגי. הטיול מתבצע בליווי מדריך מוסמך ובהשגחתו, כך שאתם יכולים לרכוב בראש שקט ובביטחון. שימו לב שבאחריות חוות הסוסים לבטח את החווה במקרה של תאונה חלילה או כל נזק שיגרם לצד שלישי (כלומר נזק למבקרים בחווה).


בהקשר הזה חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים קסדה אותה יש להרכיב על ראשכם במהלך הרכיבה. מומלץ להגיע לרכיבה כשאתם לבושים בבגדים נוחים (לנשים עדיף ללבוש מכנסיים ולא חצאית או שמלה) ונועלים נעליים סגורות.


ניתן לקחת עמכם טלפון סלולרי על מנת שהמדריך יצלם אתכם רוכבים על הסוסים, אך הימנעו מהתעסקות במכשיר בזמן הרכיבה. מרבית חוות הסוסים מציעות טיול רכיבה המשלב ארוחה רומנטית, דבר המייקר את החוויה אך גם משדרג אותה מאוד.


יש לתאם מראש את טיול הרכיבה הזוגי, על מנת שחוות הסוסים תהיה ערוכה ומוכנה לכך. ישנן חוות המאפשרות לשלב הפתעות במהלך הרכיבה כמו כתובות אש, בלונים ועוד. אם מתחשק לכם להפתיע את בן הזוג, כדאי לתאם זאת עם בעלי חוות הסוסים.  


אז קדימה, למה אתם מחכים? אם אתם מעוניינים להתנתק מהשגרה ולחוות אטרקציה רומנטית במיוחד, טיול רכיבה זוגית על סוסים הוא בדיוק בשבילכם. זו הזדמנות לחגוג עם האהוב שלכם יום הולדת, יום נישואין, יום אהבה או סתם לפנק את בן הזוג ברכיבה על סוס לעבר השקיעה או לאורו של ירח מלא. אין ספק שאת החוויה הזו אתם לעולם לא תשכחו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *