סוסים | Susim

Susim logo

רכיבה על סוסים בצפון

סוגי סוסים
admin

סוס פינטו

כל מה שרציתם לדעת על סוס פינטו מקור: לא ידוע גובה: משתנה צבע: בעל 2 צבעים כשאחד מהם הוא כתם לבן שם מדעי: Equus ferus caballus משקל ממוצע: משתנה מבנה

קרא עוד
סוגי סוסים
admin

סוס בלגי

כל מה שרציתם לדעת על סוס בלגי מקור: פרובינציית ברבן (Brabant) שבבלגיה גובה: 164 – 168 ס"מ צבע: חום כהה – אדמוני שם מדעי: Equus ferus caballus משקל ממוצע: 700

קרא עוד
 

רכיבה על סוסים בצפון

תמיד תזכרו את הפעם הראשונה שבה רכבתם על סוס, בין אם זה התרחש לרקע צפון הארץ, או דרומה. מחפשים אחר רכיבה על סוסים בצפון? בואו נדבר על כל היופי שתיתקלו בו בדרך, על סוגי רכיבות סוסים בצפון ומה שביניהם.

אם בימים עתיקים יותר רכיבה על סוסים הייתה משמשת אנשים בעיקר עבור מסעות צלב ושינוע סחורות, הרי שכיום התמונה היא כבר אחרת לגמרי. בימינו, כבר מזמן הוכח מחקרית כי ישנו קשר עמוק בין טיפול בקשיים רבים לרכיבה על סוסים. אם אתם מחפשים אחר רכיבה טיפולית בצפון, כנראה שאף אחד לא צריך לספר לכם על היתרונות הרבים שטמונים בסוג הרכיבה הזו.

רכיבה רומנטית בצפון ורכיבה טיפולית: כל החוות המומלצות ל-2020

רכיבה טיפולים היא מענה מצוין עבור טיפול בקשיים רבים ומגוונים, כולל טיפול בילדים עם הפרעת ADD, ADHD, ילדים עם קשיים רגשיים, חרדות חברתיות ועוד. בשורה התחתונה, כולנו כבר מזמן הבנו שרכיבה על סוסים היא אפקטיבית בלא מעט מישורים ומובנים.

רכיבה על סוס בצפון היא כיפית במיוחד, זה נכון, ובדיוק בגלל זה חובה להזכיר שאנשים משתמשים בסוסים גם עבור מטרות שונות ולאו דווקא עבור מטרות טיפוליות. מחפשים אחר רכיבה על סוסים למשפחה? אולי רכיבה זוגית?

פורטל חוות רכיבת סוסים בכל הארץ – ככה רוכבים ב-2020

באפשרותכם לאתר דרך אתר סוסים (SUSIM) חוות, שמהן אפשר לצאת לטיולי רכיבה על סוס בצפון לזוגות. רוצים טיפ קטן? גם אם בת הזוג או בן הזוג מפחדים מרכיבה על סוסים, כדאי לקחת בחשבון שהפחד מקרב בין אנשים!

אתם מוזמנים לחוות חוויה מאוד מיוחדת של רכיבה זוגית על סוסים בצפון, בעודכם מגבשים את הקשר ביניכם. אז מה היה לנו עד כה? רכיבה על סוסים לילדים בצפון, רכיבה טיפולית בצפון או ברמת הגולן, וכמובן, רכיבה רומנטית על סוסים בצפון לזוגות.

רוצים לאתר חוות רכיבת סוסים ברמת הגולן והצפון? השאירו פרטים בסיסיים בפורטל, מנוע החיפוש יבצע עבורכם איתור בכל הארץ של חוות סוסים מומלצות. בהצלחה ורכיבה מהנה!